În fiecare an, în România, se cheltuiesc aproape 2 mld.euro pe haine.
În ultima lună s-au deschis sau au fost anunţate deschiderile a peste 20 de magazine de îmbrăcăminte, iar retailerii de modă spun că lucrurile nu se vor opri aici, în condiţiile în care potenţial există, iar piaţa ar putea creşte cu un miliard de euro până în 2015.
Piaţa locală de îmbrăcăminte este evaluată la 1,9 miliarde de euro, va creşte până la 2,9 miliarde de euro în 2015 şi 4,2 miliarde de euro în 2020, potrivit datelor Euromonitor Internaţional.
Mult-aşteptatul retailer suedez H&M, care a intrat pe piaţă la finalul lunii martie, a anunţat recent că inaugurează trei magazine noi în luna noiembrie, urmând a ajunge astfel la 11 unităţi în România.
Cele mai noi puncte pe harta celor de la H&M sunt Sun Plaza, Lotus Center Oradea şi Maritimo Shopping Center din Constanţa. Mai multe despre acest articol clik aici
Comentarii